DentalisMED

Înființat în 2019, Dentalis Med este o clinică cu servicii medicale de specialitate, ce își propune să depășească așteptările pacienților săi prin profesionalism și dedicare asupra rezultatelor obținute pentru dumneavoastră. La baza serviciilor medicale de specialitate stau un număr de medici specialiști și doctori în științe medicale pentru a vă oferi suportul, informațiile și tratamentele necesare rezolvării oricărei probleme în funcție de situația medicală a fiecărui pacient.

Clinica DentalisMED

vă oferă serviciile :

ORL

Este specialitatea medicală care se ocupă cu prevenirea, diagnosticarea și tratamentul afecțiunilor urechii, nasului, gâtului, căilor respiratorii superioare, sinusurilor.

Cardiologie

Este o specialitate medicală care are ca subiect de studiu bolile inimii și ale vaselor de sânge.

Medicina Interna

Medicina internă este specialitatea care se ocupă cu diagnosticul, tratamentul și prevenirea bolilor care afectează unul sau mai multe organe interne.

Pediatrie

Pediatria este o specialitate medicală care se ocupă cu studiul și tratarea bolilor întâlnite la copii.

Dermato-Venerologie

Dermatologia reprezintă o specialitate medicală ce se ocupă de totalitatea fenomenelor patologice care se produc la nivelul organului cutanat (piele, mucoase accesibile, fanere: unghii, păr), la orice vârstă.

Cosmetica Medicala

Cosmetica medicală reprezintă o abordare complexă a frumuseții și sănătătii pielii corpului și a tenului, îmbinând atât metode și tehnici medicale, cât și tratamente cosmetice.

Endocrinologie

Endocrinologia (de la endocrin + sufixul ologie) este o ramură a biologiei și medicinii care se ocupă de sistemul endocrin, de bolile sale și de secrețiile sale specifice cunoscute sub numele de hormoni.

Punct de recoltare analize

În cadrul clinicii Dentalis Gura Humorului puteti face analizele dorite.

Ecografie generală

Vă putem oferi servicii de ecografie generală şi de specialitate

Boli Infectioase

Sub denumirea de boli infecțioase este reprezentată specialitatea medicală care se ocupă cu studiul bolilor provocate de agenți infecțioși transmisibili și netransmisibili, precum și cu prevenirea, depistarea, diagnosticarea și tratarea bolilor provocate de prioni, virusuri, bacterii, fungi, paraziți și alți agenți patogeni.

Ginecologie - Obstetrica

Ginecologia este ramura medicinei care se ocupă cu fiziologia și tratarea afecțiunilor aparatului genital feminin.

Urologie

Urologia este specialitatea medico-chirurgicală care se ocupă de diagnosticarea și tratamentul afecțiunilor tractului urinar și a sistemului reproductiv masculin.

Ortopedie

Ortopedia și traumatologia este specialitatea chirurgicală care se ocupă cu depistarea, diagnosticarea, tratarea și recuperarea afecțiunilor congenitale și dobândite, traumatice și netraumatice, ale aparatului locomotor.

Chirurgie Generala

Chirurgia generală este specialitatea care se ocupă cu diagnosticul și tratamentul afecțiunilor chirurgicale ale abdomenului.

Estetica Faciala

Mecanismul de estetică facială propus susține propriile puteri de regenerare ale organismului prin terapii minim invazive  dermato-cosmetice.

iPad Landscape

Adresă

Bulevardul Bucovinei, Nr. 31
Gura Humorului, Suceava

Telefon & E-mail

dentalismedgh@gmail.com

Click pe imagine pentru a obtine indicatii de orientare !